donderdag 1 december 2011

Grassen in de herfst

De laatste tijd heb ik zoveel foto's van mijn reis naar de Verenigde Staten geplaatst op mijn blog dat mensen zouden kunnen gaan geloven dat ik ondertussen niet meer fotografeer. Maar dat is niet het geval. Zo was ik in oktober in een park in de buurt van Amsterdam. Het was een zonnige middag, er groeiden allerlei soorten grassen en andere planten, en ik had mijn fototoestel bij me. Dat leverde onder andere de volgende plaatjes op.






Wie dit soort foto's van normale grassen en bloemen mooi vindt, en bij dat soort foto's ook wat van mijn gedachten over schoonheid, natuur, God en genade zou willen lezen, wil ik graag wijzen naar Het Boek van de Natuur, dat vorige week verschenen is. Dit boek bevat essays over de relatie tussen christenen en de natuur, en onder andere een fotoreportage van mijn hand. Nu te verkrijgen in de christelijke boekhandel! En op internet natuurlijk.